Månen gör oss galna

Nu är jag inte lika arg och besviken längre. Inte på mig själv i varje fall. Men det kanske inte var moln över hela Sverige? Hur som helst hade jag velat se månförmörkelsen. Jag får väl vänta till den 21 mars höll jag på att säga, men december ska det vara år 2010, då det tydligen ska infalla igen. Bara det inte är molnigt så... På tal om det drömde jag om nattligt bad i 24 grader varmt vatten, nu på morgonen innan jag vaknade. Jag simmade med människor som jag inte såg ansikten på, men som jag ändå visste vilka det var. När jag kom upp till vattenytan väntade någon på mig, en svart kvinna, närmare bestämt Grace Jones som jag skulle filmas med i en lesbisk kyssscen under månens sken. Nej, jag hittar inte på. Hur kan man komma på något sådant, än värre men iallafall mer logiskt drömma om det? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback