SOS

Jag drunknar i min egen blogg. Jag skämtar inte. Jag skummar igenom hela bloggen för att finna sådant som jag kan plocka ut och använda som material till ett textprov som man måste skicka med till en utbildning. Jag trodde att det kunde vara något när jag igår hade påtat ihop fem sidor av text. Det var lite allt möjligt, mitt allra första inlägg och lite annat som visar lite av det som finns i min blogg. Men nu är jag osäker. Tycker inte alls att det blir bra, och tror att det kanske blir för personligt och stör mig på att det var "då" jag skrev det och inte nu. Samtidigt som det bara är skrivet i nuform. Vet inte vad jag ska göra, hur jag ska göra, vad jag ska leta upp och framförallt vad det är jag letar efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback