Spring, du brud

Vad är det för någon ny metod att visa ett paustecken mitt i filmen för att ha reklam? Tack och lov är det bara på femman, än så länge i alla fall. Passar på att skriva lite under tiden. Julia Roberts alias Maggie har precis sprungit ifrån sitt sista bröllop för filmen. Richard Gere springer efter FedEx bilen som hon hoppade på och fick åka med. Så fint! Undrar om någon någonsin kommer springa efter mig ... Kommer knappt ihåg hur den slutar trots att jag sett filmen några gånger, inte lika många gånger som Pretty Woman dock. Den tål att ses på flera gånger än den här. Det är en riktig askungesaga, den. Innan jag ser slutet nu - gissar jag på att de gifter sig bara de två ensamma på ett ställe som blir bara deras. Omöjlig gissning? ;) Hur skulle man själv göra? Jag är klassisk av mig; tänker mig kyrka, många människor och den snyggaste klänningen. Men självklart kan man ju tänka sig ett litet gulligt bröllop på en strand någonstans eller något liknande. Det är ju ändå ett gemensamt beslut som avgör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback