Arn

Japp, igårkväll satt jag i biomörker i över två timmar. Filmen var ganska bra men lite seg mellanåt. Det var mer underhållande att se Cecilia än Arn, även om han var ögongodiset nummer ett ;) Gustav Skarsgård har jag aldrig tyckt om så vidare, mer Alexander isåfall. Och ja, Arn var väl ganska lik honom..? Många kändisar hade man tryckt in i filmen, hela Skarsgård-familjen förutom Alexander själv. Morgan Alling, Bibi Andersson, Lina Englund, Michael Nyqvist, Sven Bertil Taube och den lilla gullungen Bisse Unger. Han som den lilla pojken i Alla älskar Alice var så söt när han sade: Jag orkar inte mer när pappans nya och han hade bråkat och hon flydde ut ur huset. Vad är det du inte orkar? frågade pappan Persbrandt. Pannkakor, svarade han lika uppgivet som om han menade det som nyss hade hänt. Såå söt, men nu var han ju lite äldre. Någon jag kände igen men inte kunde placera var nunnan som hade hand om Cecilia i klostret. Var har man sett henne någonstans förut?? Jag vet ju, men kan inte komma på det.. Irriterade mig på att man inte fick se när de återförenades. Filmen byggde ju mer på att symbolisera deras distanserade kärlek och deras kamp att återförenas. Så fick man inte se det!! Andra filmen kommer nu i höst. Men ska man göra alla böckerna till film kommer jag inte orka se dem. Säg bara det sista... Att de får varandra...

"Tvivlet är Guds sätt att pröva oss." 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback