Vuxen röst?

Har jag en vuxen röst eller? Det har hänt flera gånger när jag svarat i telefonen att den i andra ändan frågat om han möjligen pratar med frun eller sambon tlll min pappa som denne frågar efter. Är det inte möjligt att mannen i huset kan råka ha en dotter?? Mjaja, nu vankas det snart mat och sen en sväng till gymmet. Har fortfarande träningsvärk från förra gången. Var går egentligen gränsen till då man tränar brösten att man riskerar att bli platt jämförelsevis med när muskulaturen kan bära upp dem? Vill ju inte överbelasta de små stackarna...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Tack för din kommentar, den gjorde mig jätteglad!

Jag läser en kurs som heter Kraftkällan på Högalids folkhögskola, strax utanför Kalmar. Har tidigare läst engelska och statsvetenskap på universitetet i Växjö.
Vad gör du för något?

Jag har absolut funderat på att gå någon slags skrivarutbildning, men vad jag vet så finns det liksom inget längre program som ger någon slags utbildning, utan mer enstaka kurser på universitet eller ettårskurser på folkhögskola, och det känns inte som det heller skulle ge något jobb.

Min senaste fundering är att vänta med pluggandet tills jag kommit fram till lite mer vad jag vill, och under tiden jobba. Är väldigt sugen på att flytta till Stockholm i höst, om jag nu skulle lyckas att hitta nåt jobb och bostad där.

Postat av: Emelie

Ok, den har jag läst om lite.

Jo, jag förstår, men du kan se min mail nu väl? Du får väldigt gärna skriva till den om du vill!

2008-02-01 @ 22:01:34
URL: http://www.stjarnklaranatter.blogg.se
Postat av: Terjelovise

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2008-09-19 @ 11:59:51
URL: http://terjelovise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback