Sex and the city

Sex and the city - the movie för hela slanten, och det bokstavligen talat. Hundra kronor för två timmar och tjugofem minuter av ren "njutning" ;) = underhållning. Kändes inte mer än en timme. Mycket bättre än vad jag väntat mig. För det är verkligen en film med allt vad det innebär: hinder, plot point, upplösning, bra repliker och hela baletten. Men ändå var de lovely som vanligt och mode på toppklass. Carrie färgade dock sitt hår till brunt vilket inte alls passade lika bra på henne som det blonda svallet. Och hennes huvudämne var såklart kärlek. Alla är de sina egna och har varsin definition på vad kärlek är. Ska dock inte avslöja slutet, men det var mycket bra. Det kunde inte sluta på annat sätt. Ändå grämde jag mig, fastän jag vid min mörka sittplats visste att det fanns hopp, då inte Carrie verkade ha det. För har man inte tro, nej då har man ingenting. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback