Förgäves väntan

Kan man bli mer deprimerad!?! När man sitter och väntar, väntar och väntar för att sedan inse att det är för sent. Att det inte är någon idé att sitta och vänta längre. När man har väntat förgäves på något som man verkligen varit taggad inför och så händer det inte!!! Suttit och väntat på två saker idag, den ena i flera dagar och varit spänd för. Inte ens idag, den sista dagen som han sade, ringde han. Fan!!! Varför?? Sade jag något fel förra gången? Varför fattar han inte när det är jag som drivit på att få en chans till?? Varför fattar han inte att jag vill, vill, vill!!! Ring och ta reda på det då, för fan! Åååh! Hoppas på att han ringer senare i veckan då. Och så sitta och vänta på någon som ska vara så betydelsefull för en som bara tror han göra vad fan som helst och inte höra av sig. Orka! Bland det värsta jag vet. Vad ska man tro? Det kan ju ha hänt något, vad som helst. Man blir ju sjuk av oro när man börjar tro det värsta. Man kan väl säga att jag lärt mig nu, men om jag någonsin kommer vänja mig - nej. Jag vill inte förlora tron på att man kan lita på människor.

Kommentarer
Postat av: Gunnarmari

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback