Love and peace to me :)

Poweryoga till all ära! Kom precis nyss hem från gymmet som en helt ny människa. Jag är en mycket lättare version av mig själv, känns som om jag flyger fram i en värld full av frihet. Krävande och tungt, men balans som sagt vilket jag kanske inte är den bästa att utöva. Men skönt är det! Kontrollerade starka rörelser med total avslappning som följd. Allt som krävs är styrka nog att bära upp sin egen kropp, att klara av sig själv. Ja poweryoga borde alla pröva på. Med en kopp rofyllt rött te i mig och ett varmt bad kommer jag somna gott efter föregående natt, som inte alls verkade energigivande på mig, då jag dessutom hade sovit med linser på. Mer respekt till gymmet med sin allsidiga träning, aktiv som passiv träning ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback