Pojkvän i present?

Så härligt att träffa M igen. Igår blev det en heldag på stan, provade en massa kläder och shoppade lite smink på rea. Jag hittade presenter till min kusin som fyller 18 år om en vecka, men som firas imorgon då vi brukar göra det. Midsommarhelgen är lite för tidig i år. Förra året sade jag halvt på skämt att jag ska skaffa henne en pojkvän när hon blir 18. Pressad funderade jag länge på hur jag skulle lyckas med det, haha. Vad hon söker efter, mörk eller ljus, lång eller kort o.s.v. Ett tag lurade jag på hur man kan hitta en uppblåsbar docka som ett substitut för en kille. Men det kom jag fram till skulle kunna liknas vid en dildo - och nej, absolut inte, inte till en kusin och inte när man sitter och öppnar med familjen. Inte för att jag skulle köpa en till någon annan heller för den delen. Inte ens till mig själv. Nej, pojkvän ska det vara isåfall. Det slutade med min geniala idé som Mikaela också kom lite inputs om. Att helt enkelt köpa sådant som kan hjälpa henne i sitt sökande efter sin pojkvän. Sökandet får hon själv göra. Till det köpte jag ett grattiskort som passande nog var en bild på en tårta med ljus. Vände man kortet hit och dit tändes ljusen, plus att en hunk med bar överkropp stod i den. På baksidan skrev jag en 3-stegs instruktion om hur man fångar en kille. 1. Fina händer (nagellack) - killar älskar en kvinnas beröring. 2. Kyssvänliga läppar (läppglans) - de älskar fylliga, goda läppar att mumsa på och vill kyssa dig blöt. 3. En mjuk, väldoftande mage (en god hudkräm) - sedan vill de klä av en kläderna och äta upp en hel. Och det viktigaste av allt är såklart att du kan njuta av din godisbit till killa, när som helst, om du har honom nära om hjärtat. Välj en med ögat, hjärtat och huvudet - då kan inget gå fel! :) Ut och jaga! Det sista innebar en berlock som jag dessutom satte en liten, liten bild på Brad Pitt i. Visste inte säkert var min kusin egentligen står i frågan om man jämför Brad Pitt, Johnny Depp och Orlando Bloom. Så jag chansade, snygg är han väl ändå..? Är jag inte smart? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback