Glad, glad, glad och lite lessen

Vilken dålig match det var igår! Tråkigt att inte få se Sverige spela igen. Men de var verkligen dåliga igår, till skillnad från Ryssland. Det var i stort sett bara de som spelade, Zlatan tappade bollen hela tiden och det var inte alls samma team playing - anda som när vi spelade mot Grekland. Snyft! Nåja, tur att jag inte är ett riktigt fotbollsfantast, då skulle jag garanterat vara mycket mer förbannad än vad jag är. Och så kan jag bara inte vara lessen när jag äntligen fick det efterlängtade telefonsamtalet igår :D Det visades att han till och med var intresserad av mig redan från början och blev då förvånad när jag tackade nej. Det var ju för att jag blev så ställd och såg det som det var, så som han såg det alltså. Men eftersom jag hörde av mig efter det så måste han hoppats på mig igen. :D Yeah! Vågade aldrig fråga vad det var som gjorde att han var intresserad av att anta mig redan från början, någonting måste det ha varit utifrån det jag skrev i brevet. Men vad? Bara så glad! Precis innan matchen ringde han, visste inte om han skulle ringa på kvällen eller nu tidigt denna morgon. Då trodde man såklart att man skulle få sovmorgon, annars hade jag fått gå upp halv åtta för att vara beredd på tidig morgonintervju. Kvart över nio hade jag ställt klockan, det visades att den stod på 25 över, för kvart över ringde han igen och sade att han hade pratat med kursledaren för skrivarlinjen. Och honom har jag såklart inte hunnit kontakta än, vilket han ringde och talade om att det var viktigt. Självklart är det så, men det var ju först igår som jag fick reda på, direkt i intervjun, att jag kommit in på film & tv-produktion. Så då är det väl självklart att det är idag som jag är tvungen att kontaka skrivarlinjen. Hade jag gjort det innan och inte vetat att jag skulle komma in vore det som att gräva min egen grav. Kan inte tacka nej förrän man vet att man har en annan möjlighet, jue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback