Hur svårt kunde det va?

...att förutse denna kväll? Helt klart bästa delfinalen ikväll. Självklart att Perelli tog en finalplats. Älskade dock Nordman och Sibel som jag ringde och röstade på medan mamma ringde på Charlotte. Jag kommer alltid att tänka på min morbror när jag hör honom. Det enda jag fasar nu för är att antagligen Nordman och Carola m. Andreas kommer duellera mot varann. Jag kommer förmodligen rösta på honom framför Carola. Charlotte kommer vinna tävlingen, helt klart. Hon har den bästa låten och har bäst röst. Därför behöver Carola inte komma till Globen. Sibel tyckte jag förstås var otroligt bra. Mycket bättre och kommer närmare Celine Dion än Sanna Nielsen. Stackars Strömstedt kom sist. Björn Gustavsson är som vanligt helt suverän. Och vilka ben sen, haha. Undrar vad han kommer med till finalen. Lyckligtvis finns det ju en jury i den riktiga finalen, fastän det inte avgör i slutändan och att allt kan hända. Hatar det! Men jag antar att Sverige röstar på Charlotte. Det finns ingen anledning till att inte göra det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback