Jag tog aldrig i trä

Hoppas det inte börjar snöa igen bara, (peppar, peppar - ta i trä). Det var säkert mitt fel att det började snöa igen. Men vad gör det =D Jag är glad. Det är säkert ett tecken. För inte kan det väl vara vår redan i mars? Då ska det vara ett tjockt snötäcke, men gärna skinande sol så att man vill ut i vädret och värma sig i kylan. Snö faller fortfarande ned från en grå himmel. För en timme sedan älskade jag det. Ville ut och kasta mig i första bästa snödriva, göra snöänglar, kyssas och dansa under snöflingorna som föll. Nu hatar jag det. Nu ser det inte lika fint ut längre. Det faller och faller utan någon komposition, små blöta flingor. Jag hoppas på att snön ligger kvar ett tag nu, och att solen tittar fram lagom till påskdagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback