Jag är redan galen

Det är så stressigt. Jag får aldrig en lugn sekund. Det enda jag går runt och tänker på är praktikhelvetet, som jag inte förstår mig på. Jag förstår inte hur jag ska kunna bestämma mig, hur jag ska kunna veta vad jag vill, hur jag ska få praktik någonstans. Jag är så förvirrad. Ska jag kontakta en person eller en produktion? I vilket område? Och på vilket sätt? Vad vet jag om vad som är bra och rätt? Jag är så förvirrad. I en produktion finns det säkert större chans att jag får vara med lite överallt, men det känns ändå säkrare att jag är hos någon. Jag tror mig veta i vilket område. Manus, redigering, rekvisita eller produktion? Är jag säker, kan man vara det? Helt spontant säger jag manus, för att det är så mycket jag. Men samtidigt som det är en bild jag har av mig själv tycker jag att jag blir innischad i det av andra. Jag vet inte vad jag ska tycka eller hur jag ska tänka. Jag vet bara att jag behöver hjälp. Hjälp innan jag blir galen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback