Tila Tequila

Jag gillar verkligen det programmet, fastän jag är så emot den principen att hitta kärlek. Men ändå kan jag förstå henne, att verkligen vilja ha kärlek så mycket att man faktiskt sållar av. Men ack så fel! Och så modigt av henne att försöka en andra gång efter att ha fått sitt hjärta krossat. Får hon kärlek? Nej, bara hjärtat åter krossat. Hon blir nekad den kärlek som hon vill ha. En andra gång. Inte på samma sätt som första gången, men gemensamt är att den kärlek hon väljer bort framför den första, skulle inte välja bort henne. Det är så sorgligt! Varför ställde hon upp för och sedan göra så mot Tila? Så j-a fel, fastän det går "rätt" till. Men framförallt hennes andra, manliga kärlek är den riktigt sanna då han tydliggjorde att han mycket väl skulle kunna försöka igen med Tila på en annan nivå, och faktiskt förbise att han är ett andraval. Det är äkta kärlek. Bara en romantiker med äkta känslor gör så. Jag gillade hans replik att en bruten käke inte gör lika ont som ett brutet hjärta. Stackarn! Självklart förvärras hans smärta av att veta att hon dessutom fick sitt hjärta krossat. Jag hoppas på att dem hittar tillbaka till det där äkta som de hade, och kan klara av det. Det förtjänar de båda två. Nu är jag själv både kyssgalen och kärlekshungrande. Det är ett hett program, minsann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback