En dag i Fårösund

Så här såg det ut utanför mitt fönster när jag tittade ut idag. Burr! Och jag som tänkte gå ut och fotografera lite, men nej. Jag stannar hellre här inne i värmen och lyssnar på lugna favortiers webradio. Solen förflyttar sig ganska snabbt dessutom. Jag kanske går upp lite tidigare imorgon och hoppas på en lika fin dag så att jag kan gå ut och fotografera.


Snö i Fårösund


Nu ska jag koka vatten och göra mig en kopp varm choklad med mashmallows, mums! 


Varm choklad med mashmallows



Hälsningar från mig i Fårösund

Häsning från mig i Fårösund

Kommentarer
Postat av: Tess

Vad gott det såg ut! Dricker själv en kopp äpple och kanel te :D jätte gott det med och får en o längta till julen! Fick du nån promme idag?

2008-11-23 @ 13:56:38
Postat av: S

Nej, det blev ingen promenad :( Det hade kommit ännu mer snö till idag och det regnade och blåste. Inget väder att gå ut i. En tesort med både äpple och kanel? Vad heter den?

2008-11-23 @ 17:36:31
Postat av: Anonym

Det är det vanliga märket.. som har Söderte, kan det vara lipton?

2008-11-23 @ 20:37:08
Postat av: Sandra

Fler sånna här mysiga inlägg vill jag se!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback