Prison break :D

Ännu en säsong av Prison break har börjat. Jag trodde att det skulle kunna spåra ur, och att jag kanske inte skulle behöva följa det så helhjärtat som jag gjort förut. Men efter bara några minuter insåg jag att jag redan var fast. Annan miljö, och nu efter första avsnittet är de alla i en och samma men ändå annorlunda situation. Det verkade bli lite för grymt ett tag, när man direkt fick se Sucre med sin nyfödda efter scenen där Mahone kom till sitt så kallade hem. Det bästa var väl ändå när Scofield fick återse sin älskade ..? Men jag dog av förtrytelse av den bleka och väl dolda filmkyssen. Kunde de inte ha kostat på sig en smaskig scen, när det så väl fick finnas där?!? Först hans hand över kinden på henne, sedan hennes arm som lades på hans axel - kan det bli värre? Jag lugnade mig dock när man senare fick se läppar som trycktes samman och dröjde sig kvar. Som en varm pöl hoppas jag nu på att de kommer klara sig helskinnade till slutet av hela historien, vilket skulle kunna avslutas denna säsong. Men om producenterna vill ha sina jobb kvar, kommer det säkerligen hålla på i några år till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback