Jag ger värme, eftersom jag får ved

Men ändå är det jag som börjar ge när jag fryser. Är närhet att få - eller att ge?
Jag har fått flera kommentarer som berömmer ett speciellt inlägg, "what is love" har man valt att kalla det.

"Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject."
"Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!"

Men jag förstår mig inte på om man menar att det är ett inlägg eller bara en del av bloggen. Att det är en del av bloggen kan jag förstå, men om det finns någon som känner sig träffad och manad att peka ut vilket speciellt inlägg det handlar om så får man gärna göra det. Tack för kommentarer, de värmer! Det ger mer eld till brasan. Det är skönt att man ibland får tillbaka sådant som jag ger ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback