Spela gärna!

Lite nytt har tillkommit i bloggen. Framförallt har jag fått ihop en lista på favoritlåtar, i synnerhet är det sådana som kan göra min blogg rättvisa och ge en bättre bild för vad den står för. Mer och mer har bloggen blivit ett sorts självförverkligande, och detta är bara början. Att en bild säger mer än tusen ord kan jag inte hålla med om till fullo. Ord kan säga ännu lite mer om det som inte syns, och musik därtill ger ytterligare en innebörd. Har försökt få bästa möjliga kvalitet på musiken. Men som sagt, det handlar mer om kvantitet. Varje låt är handplockad och noga uttänkt till punkt och pricka, även om det var svårt att välja bland favoritartisterna. Men jag begränsade/anpassade till bloggen och inte mig själv. Ta dig gärna tid att lyssna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback