Att gå in med varje atom av sin existens

Det var en lång dag idag. Mina axlar värker upp i nacken på mig, men efter att ha somnat på vägen hem är man förstås rädd att man inte kommer kunna somna ikväll. Det var Visby-dagen, och man hade redan valt vad man ville göra. Så det var flera grupper som gjorde olika, min grupp gick först in i fornsalarna och kollade på gamla skatter bl.a. Andra halvan av dagen gick vi promenad runt ringmuren, men det var ganska segt när man mest stod och lyssnade på prat och man dessutom inte hann runt hela muren. Men bra var väl det, för det hade jag inte orkat. På vägen in till Visby var radion på i bilen där det var en intervju med Tomas DiLeva. Så mysigt, han verkar vara en jättevarm och bra person. Hans bästa svar var på frågan om vilken kändis han tyckte var snyggast: Månen. Haha! Nästa fråga var om han trodde på utomjordingar, men det spårade ur när de fortfarande skrattade åt föregående svar och att de relaterade till det. Så jag fick inte klart för mig om han tror på utomjordingar eller inte. Förstår mig inte på de personer som hånar eller talar illa om honom. De måste vara ordentligt trötta på sitt eget liv bara för att han har funnit meningen med livet och går in i allt han gör med varje atom av sin existens som han uttryckte det. Vad är det för fel att tro på kärleken? Strunta i alla cyniska jävlar och älska istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback