Andra inspelningsdagen

Idag satte jag på mig fyra lager kläder på kroppen, och jag frös inte lika mycket som igår. Vi gjorde dessutom inomhusscener, på samma location som igår, och vi fick bra solscener trots det, då det strålade in och man skulle få en bild av lekande solstrålar i inomhusluften. Intressant att se hur mycket rök det krävdes till det. Vi gjorde också utomhusscener med kran, och jag var fascinerad av det redan igår och var vågad nog att påstå att jag själv ville upp. Efter att jag imorse sade att jag ju aldrig fick göra det igår, gjorde fotografen verklighet av min halvt skämtsamma halvt allvarliga önskan, efter att han hade fått sina tagningar. Jag var såklart skeptisk till det, men tog tillfället i akt och satte mig i hans stol och alla verkade vara med på noterna. Med kameran på rec hisades jag upp minst tio meter upp i luften, och både han och K fick ställa sig på plattan för att hjälpa till med tyngd, så att jag inte skulle flyga iväg som en vingklippt fågel. Det ska tilläggas att det är en tillräckligt liten plattform för rum åt bara ett litet sittsäte och kameran. Det högg till i magen av att titta ned då man satt som att det kändes att stolen kunde vippa över kanten. Lyckligtvis gjorde det inte det, och jag fick min upplevelse för dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback