Skarpt läge

I sex veckor har vi nu haft förproduktion av vårt slutprojekt. Nu, imorgon, är det äntligen dags för det vi alla väntat på, föreberett oss inför och haft som destination från första början när vi startade från scratch då vi jobbat, insupit och lärt oss allt som kommit i vår väg - vårt slutgiltiga test - det stora provet. En intensiv vecka börjar imorgon, och det kommer bli tidiga morgnar, om inte nätter, till sen kväll. Det ska bli riktigt kul och spännande, att se det man redan jobbat fram och att äntligen få stå där det händer - på golvet. I skarpt läge är jag c-foto, en liten stund insåg jag att jag är under både scripta och b-foto, men för inte så länge sedan fattade jag att jag har den bästa positionen. Som c-foto får jag ta del av båda världar, foto och scripta, eftersom det blir stor kommunikation oss emellan. Plus min egen roll och dess egna uppgift. Mitt i smeten alltså! Ska bli jättekul! Vad som händer, frågan är vad och när och i vilken utsträckning och inte om :) som K ofta har upprepat, återstår att se ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback