Har man möjlighet borde man ge sig själv val

Egentligen finns det många alternativ. Den tid jag varit här, och framförallt under inspelningen, har jag fått ut all min kapacitet av den förmåga jag har av massage. Det är jättekul att göra mot människor sådant som de uppskattar, man får så mycket tillbaka. Det är skönt att göra sådant som man vet är skönt, och det är ju i sig en sorts massage för mina händer att massera. Väldigt uppskattande! Massage för axlar, armar och händer, rygg likaså - fastän jag inte kan mer än det jag gör, får jag ofta höra att jag är bra på det. Tar jag någon sorts kurs i massage eller muskelkunskap skulle jag verkligen kunna ta mig rätten att ta betalt för det jag gör, och det på filminspelningar där man som bäst behöver det. Kommer jag inte in i någon av skolorna som jag sökt kan jag sadla om som massagefilmare. Så länge ... Ingenting är omöjligt, finns det någonting jag vill ger jag mig fan på det också - så är det bara. Kaxig eller bara kontrollberoende - jag ringde i alla fall de båda skolorna och förklarade läget för den i Värmland. Jag behöver inte åka iväg, det räcker med telefonintervju - det är en jättelättnad! Marieborg får lösa sig senare ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback