Tio miljoners frågan som gör en mer rik på livet

Sista dagen av inspelningsveckan fick vi, några stycken av oss, frågan om vad vi skulle göra om vi fick tio miljoner kronor av självaste J personligen. Ärligt eller inte, så tog jag i från tårna och sade att jag skulle åka till Los Angeles och göra film där. Det är i alla fall möjligt om jag hade tio miljoner kronor. Men vad har tio miljoner kronor för betydelse om vad det är man vill göra? Om det var en ärligt menad fråga, med förväntningen om ett likasinnat svar tillbaka - eller en mindre allvarlig sådan, vet jag inte. Men jag antar att det var det tidigare nämnda, eftersom att det inte lät flummigt från hans sida och som om han faktiskt var intresserad av ens intresse. Det känns som det i alla fall, jag vet annars inte varför det har påverkat mig så pass mycket att jag fortfarande går och tänker på det. Att jag inte sade det jag i mitt hjärta känner att jag vill, och skulle göra ... Men det skulle inte göra någon skillnad om jag var tio miljoner rikare. Det förunderliga är att det som för mig redan är sant, och som har blivit mer uttalat och verkligt för mig själv, har blivit en mer ljusstark inspiration. Tack Jacob Felländer, för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback