Antingen eller

Som mitt typiska jag kommer det säkert sluta med att om jag flyttar så kommer människorna på det andra stället inte vara bättre, och man kommer sakna andra på det första stället - dvs här. Eller så kan det vara tvärtom ... i bästa fall. Det enda jag kan fråga mig själv och låta mig tänka över är vad jag kommer ångra eller grubbla över mest. Att aldrig ha provat med Marieborg eller att inte stannat kvar på Ingesund. Annars behöver jag objektiv hjälp i frågan ...
 
Som den gången på gymnasiet när jag var nära på att flytta med en kompis när hon bytte skola och linje, men istället "visste"/hade förhoppningar om mer på det jag redan hade och det jag inte hade, och om hur det skulle kunna bli.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback