Måndag följer på helg

Det har varit en skön helg. Jag har bara tagit det lungt, sovit länge och kollat japanska skräckfilmer till sent på natten. Mycket mysigt, att kunna ligga i en säng med en kompis under samma täcke, med huvudet på samma kudde mitt emot varandra. Lite stel i kroppen att ligga på bara ena sidan, vi kunde förstås ha bytt, men det är nästan värt det. Det är det. Jag vågade inte gå till mitt rum och somna själv på en gång, så jag låg kvar ett tag lagom till att klockan blev fyra och nästa natt till tre. Är det helg så är det. Desto jobbigare med måndag. Jag har åter blivit sambo, och idag hade vi en rolig dramalektion med bara vår grupp. Jag började även skriva teaterdagbok idag, vilket kommer bli nyttigt att läsa igenom efter ett tag säkert. Bra att kunna skriva ned vad man tycker och tänker i alla fall, om det man gör på lektionerna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback