Tåget går varje dag

Första kvällen här på Ingesund i Värmland, eller enligt min dators ip nummer är jag i Bodafors i Jönköpingslän (?). Jag har nu en andra sambo i mitt liv, en tjej med namn Linnea. Vi bor dessutom i samma rum. Det är inte alls lika bra här som det var på Gotland. Varken boendet eller skolan, i och för sig har jag inte börjat än så jag kan inte uttala mig om saken. Jag är livrädd för att det kan komma att visa sig att jag kanske inte gillar det här. Men jag får låta det ta några dagar, både med människorna, boendet och det som skolarbetet kommer erbjuda. Tåget går varje dag och kan ta mig hem när som helst ...  Eller så sitter jag fast. Kommer inte få hem alla mina saker som krävde skjuts med bil hit idag. På kuppen fick vi punktering precis innan Örebro. Så bilandet genom Sverige var mysigt, visst. Men två timmar gick åt att hitta Frasses bilverkstad i Örebro, Vivalla. Jag såg inte Gustav Svensson på sin postcykel, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback