Sambo eller ensam

Jag är ensamboende över helgen. Jag lyckades med att spendera natten hos en kompis här, i ett annat hus. Vi två satt och kollade på en japansk skräckis i hans säng, Phone. Jag trodde inte att jag skulle våga somna själv sedan efter det, men jag stannade kvar ett tag efter det så det värsta var bara att gå ut i mörkret och in i grannhuset, det vill säga där jag bor. Hamnade i min egen säng runt fyra, och då var det knäpptyst i huset. Det hade tydligen varit en riktig röjfest, för när jag vaknade i morse stod två killar, båda två rumsgrannar till mig åt båda hållen, i korridoren med skurmoppar i händerna. Haha, duktigt - om det var de som hade hällt öl på golvet kvällen innan eller om det var någon annan vet jag inte. Det är skönt att vara ensam, men på något sätt gillar jag verkligen fenomenet med att vara sambo. Det får mig att längta efter en framtida sambo relation med en pojkvän.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback