Petter och jag

Anledningen till att jag kom att tänka på Polly - reklamen är att jag de senaste dagarna träffat en Petter. Jättemysig person! Det är så häftigt, och så skönt när man klickar med människor. På en gång kände jag att han var en sådan där person som man inte kan låta bli att tycka om. Jag var riktigt flummig idag, väldigt seg dag. Den började till och med att det var stängt igen, ingen som hade hunnit komma dit och låsa upp, när jag kom till kontoret. Men bakom mig i trappan kom denna Petter som ringde efter någon som sade att denne var på väg. Så vi gick och satte oss på ett café i närheten och väntade en stund. Självklart hade han inte hört låten förut ;) och jag var kunde helt enkelt inte låta bli, när alla blev sugna på godis och jag fick uppgiften att gå och köpa, att välja en pollypåse. Så man kan säga att jag blev god vän med en Petter idag. Är det konstigt när man har Polly som gemensamt? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback