Vi är varandras bloggare

Jag fick en fråga i en kommentar om vad jag tycker utmärker en intressant och snygg blogg. Och det fick mig att tänka lite. Min första tanke var att oj, skulle jag behöva läsa igenom hela dennes blogg för att kunna svara så bra som möjligt till just henne utifrån hennes blogg. När jag så tänkte ge ett snabbt svar kom jag att tänka till en andra gång, vilket resulterade i att det inte alls behöver vara så. Vad jag tycker beror ju såklart på min egen blogg, och inte någon annans. Eller ja, vad som utmärker en bra blogg som jag tycker är bra är förstås så som jag själv väljer att vinkla min blogg såklart. Mitt svar är att jag personligen gillar mer personliga bloggar, som där det skiner igenom att det finns en drivkraft. Det ska vara intressant att läsa så att man vill följa upp bloggen. Det är inspirerande att läsa om sådana människor som ger lite mer av sig själva. Lite mer hjärta, mer smärta helt enkelt. Det är oftast i de små bloggarna som man också finner de största, framförallt är de bättre på att skriva. Vad tycker ni själva? Tack förresten av kommentaren! Den värmde, speciellt nu när jag på senaste tiden haft väldigt låg självkänsla gjorde det extra gott. Fortsätt så :) man ska inte vara rädd att kommentera och berömma andra bloggare om man tycker dem är bra.

Kommentarer
Postat av: Sara Fellman

Jag tycker om personliga bloggar men ändå modebloggar för att hitta inspiration! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback