Utlopp för frustration och färdig för dagen

Kvällen slutade med att jag och mamma skulle gå på ett bodypump - pass på gymmet. Det var jättelänge sedan jag var på det, men det gick ju bra då så varför skulle det inte gå bra den här gången? Men det gjorde det inte, jag hade inte tekniken till att göra benböj och hävstången skavde in i mina axlar så det värkte. Allt jag gjorde var bara påfrestande för axlarna, och det blev ingen bra träning alls för mig. Till slut gav jag upp benböjen och satte mig ned för att vänta ut de andra, men då kom hon fram och ville hjälpa mig. När vi skulle börja träna brösten så kändes inte heller det bra, bara axlarna gjorde jobbet. Och är det någon del av min kropp jag inte vill träna så är det dem. Till slut gick jag ut därifrån, varför hålla på när man inte kan och bara känner sig löjlig över sig själv. Jag gick in i gymmet istället och pumpade ut min frustration där istället. Det gick hur bra som helst. Speciellt när man har mycket känslor inom sig. Det är effektiv träning för mig det.

Något nöjd över mig själv ska jag nu gå och lägga mig. Jag ska nog inte behöva ligga sömnlös länge nu, och ska försöka att inte minnas något som jag inte vill minnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback