Utvärdering 2008

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, flyttade hemifrån.

Höll du några av dina nyårslöften?
Ja

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

Dog någon som stod dig nära?
Nej

Vilka länder besökte du?
Magaluf (Spanien)

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Kärlek?

Vilket datum från 2008 kommer du alltid att minnas?
1 September

Vad var din största framgång år 2008?
Att jag lyckades flytta hemifrån

Största misstaget?
Det har varit flera

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Mja

Bästa köpet?
Ett par skor

Vad spenderade du mest pengar på?
Skor, chips

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, mycket det senare halvåret 

Vilka sånger kommer alltid påminna dig om år 2008?
Orup - Magaluf, Nationalteatern - Kolla kolla

Var du gladare eller mer ledsen i år jämfört med tidigare år?
Både och

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mer social med resten av skolan än de i min klass

Vad önskar du att du gjort mindre?
Att jag utnyttjat mig själv, gjort mig själv illa genom att tillåta någon annan göra det

Hur tillbringade du julen?
Hemma med famij och släkt olika dagar. Festade med bästa kompisen. 

Blev du kär i år?
Ja, lite grann

Favorit program på TV?
Prison Break, Top Model, Våra bästa år, Project runway, Bonde söker fru

Bästa boken du läste i år?
Vid floden Piedra satte jag mig ned och grät

Största musikaliska upptäckten?
Melissa Horn

Något du önskade dig och fick?
Nej

Något du önskade dig och inte fick?
Nej

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Gjorde ett ultraljud för att undersöka en knöl i bröstet, bl.a.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år bättre?
Det finns det väl alltid, men jag är otroligt glad över hur året har urartat sig ändå

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Väldigt begränsad det senare halvåret, då jag var tvungen att få mig halva min garderob till Gotland. Annars som vanligt, en sofia - stil

Vad fick dig att må bra?
Att jag fick komma hemifrån ett tag till något som jag drömt om sedan jag var liten. Att jag fick en uppfylld dröm.

Vem saknade du?
Det säger jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback