Djuriskt

Åh, vad jag har längtat efter en god middag med vin. Eftersom jag varit sjuk har jag inte varit på humör eller kunnat känna smak , så därför har det ju också gått en tid sen sist. Så jag kände redan tidigare i veckan att jag saknade en sådan där fredagskväll som fredagar borde vara. Så idag äntligen, har jag varit full av förväntan hela dagen. Jag till och med drömde om det inatt, hur jag skulle planera in en vinare, och att jag var tvungen att ta mig till ett systembolag och bestämma vilken flaska jag skulle ta. Hur bra känns det? När jag råkade avslöja mina smaklökars törstande blev jag kallad alkis, av brorsan såklart, men även mamma blev lite förvånad. Jag? Ja, jag har varit rent ut sagt djurisk av mig. Iklädd snygga kläder och med nyrakade ben kan det inte bli annat:  



   



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback