Blondinbella är inte Fröken Sverige

Kvällens nästa klockrena kommentar: "Du kan ta det lungt, det handlar inte om Fröken Sverige." Nej, men det är ju precis det hon låter som att hon vill vara. Hela tiden med sitt glada humör och en inövad ton som om allt vore så självklart. Nästan lite skrämmande att man kan vara så skadeglad över att hon åkte. Egentligen är jag inte emot henne. All respekt mot en annan människa, men den tjejen funkar inte. Jag kan inte avgöra om hon är fejk eller inte. Hon har en blogg som hon själv säger att hon skapat en karaktär runt. Å andra sidan marknadsför hon sig själv genom bloggen för att göra sig känd. Överhuvudtaget tycker jag att modebloggar är överskattat redan från början. Herregud, ja det har blivit ett sätt för tjejer att bli kända. Och Blondinbella är den som bäst lyckats med den drömmen som så många andra tjejer drömmer om och vill ha. Fast ändå inte... Så det är inte så konstigt att hon blir älskad, och hatad... Hon försöker debattera om viktiga saker som vikthets o.s.v, all beröm till det - men sedan kommer hon med idiotiska kommentar som att Karl-Bertil Jonssons jul är kommunist skit. Inte för att jag är moderat, jag är humanist och är för medmänsklighet, men det uttalandet får då inte moderaterna att framstå exemplariskt. Jag får inte grepp om henne, vari ligger "bimbon" som är så uppenbar? I den påhittade eller den riktiga versionen av henne?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback