Teve för hela slanten

Nu har Let's dance dragit igång igen. Och jag måste erkänna att det kan vara kul att se på, men i längden blir det faktiskt långtråkigt med dans och röstning. Men det är ju lite extra kul om någon bra och rolig person är med. Annica Sjöö är med i år igen, tredje gången gillt, eller hur var det? Magnus är i alla fall min favorit redan nu. Morgan Alling och Magdalena Graaf kommer jag också hålla tummarna för. Kitty Jutbring trodde jag skulle vara lite mer självdistanserad än hon var, och inte en sådan dålig förlorare. Och hennes frukt/sex skämt gick väl inte riktigt hem..? Självaste Blondinbella sakande taktkänsla trots att hon tidigare hade skrutit om att hon är bäst och ska vinna allt. Mja, det får man väl hur det går med den saken. Är det inte så att alla hennes läsare röstar på henne bara för att, kommer hon nog inte bli så långlivad i tävlingen. Om hon inte dansar bättre nästa gång vill det säga.

Jag har även sett på Stjärnorna på slottet den här säsongen, som jag inte gjort förut. Vet inte varför, om jag var skeptisk till det eller bara hade brist på engagemang. Men det har ju ändå varit bra personer med i år. Jag måste säga att det är ett ypperligt tillfälle för kändisar att faktiskt visa upp sig mer om vilka de är, och låta Sverige lära känna dem. Jag tyckte speciellt om Janne "Loffe" Carlssons dag, han är en så mysig man. Det roligaste avsnittet var det första med Christina Schollin, när Jonas Gardell gjorde om Ainbusk låt, haha. Hans egna dag var också mycket bra. Jag säger som Loffe, jag blev nog mest förälskad i honom då. Han är störtskön! Och så kom Mark och hälsade på, så söta jue! "Jo, ska vi int' ta å förlåva oss lite smått?" Kan riktigt se det framför mig hur han på finsk brytning friade, haha. Att han blev sur på Staffan Scheja kan jag förstå. Han lägger sig och får massage medan de andra får göra något som de inte kan något om. Jag skulle själv bli skitsur om jag var tvungen att spela fiol och lyssna på eländet rätt i örat. Helt rätt Jonas! Staffan Scheja är väl han stilig och bra person, men Kjerstin Dellert vet jag inte hur jag ska yttra mig om. Nu senast mot Jonas verkade hon bara som en gammal sur kärring. Bara för att hon inte hade några kläder. Kom med kräftor och verkade viktig. Jonas när han blev sur hade han all rätt att bli det i alla fall. Och han förklarade sig. Hon hade ingen anledning alls. Men ett avsnitt återstår att se. Vad kan hon tänkas hitta på åt de andra, tro... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback