För dina blåa ögons skull

Jag ska vandra alla vägar
för att se var dom tar slut.
Jag ska pröva mina vingar
från ett berg och sväva ut.

Jag ska plocka strandens stenar
och förvandla dom till guld.
Genom eld och genom vatten
för dina blåa ögons skull.

Följ med dit vindarna bär,
säg att du håller mig kär.
Du ska vila som en fågel min hand.
Följ med till vägarnas slut,
där varje flod rinner ut.
Låt oss gå där inga andra gått förut.

Jag vill fånga alla drömmar
för att skänka dom till dig.
Jag vill lyssna till ditt hjärta
när du ligger tryggt mot mig.

Jag vill ge dig kärlekstecken,
ge dig silver ge dig guld.
Genom eld och genom vatten
för dina blåa ögons skull.

Följ med dit vindarna bär,
säg att du håller mig kär.
Du ska vila som en fågel min hand.
Följ med till vägarnas slut,
där varje flod rinner ut.
Låt oss gå där inga andra gått förut.

Jag ska plocka strandens stenar
och förvandla dom till guld.
Genom eld och genom vatten
för dina blåa ögons skull.

Genom eld och genom vatten
för dina blåa ögons skull.



Jag tror bestämt att han skärmflugit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback