Innedag oavsett uteväder

Vilken helomvändning! Också idag vakande jag två gånger, av samma skäl som förra gången att jag vaknade borta. Då var det morgonsol och dagen hade knappt börjat. När jag vaknade ett par timmar senare igen var det av ett högt och bestämt muller. Det var åska utan nåd, det! Regnet föll även det, och jag kände mig faktiskt lättad. Att det äntligen kom en urladdning av två veckors bestående värme. Trodde att jag skulle kunna mysa till mig med kläder (det finns ju inga mysiga lätta kläder!) och få rätt att stanna inne idag, men fort har det nu blivit varmt igen. Men det får en också att stanna inne trots allt. Har inga kompisar här hemma att gå o bada med längre ... Ska försöka vara lite nyttig och städa igenom lite papper. Se en av två inspelade filmer, som jag inte tagit mig tid till att titta på. Kanske också våga ringa och boka en dubbel körlektion. För nu ska jag ta mig fan ha kortet ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback