Typiskt mig

Jag är väldigt typisk av mig. Allt typiskt händer mig. Som härom veckan när jag skulle kolla på Hells kitchen som jag hade spelat in. Det första jag tänkte när jag började titta var att det skulle vara ganska otroligt att det, trots att jag hade räknat ut att jag skulle få in hela programmet, skulle vara dead end precis så att man inte får veta vem som vinner. Är det då inte precis det som händer? Jo! Typiskt nog. Eller som igår när jag gjorde sönder cd inmataren till min gamla dator som jag skulle kopiera över en låt ifrån. Bara för att. Det som är fascinerande med mig är att det oftast är ganska otroligt, det som händer mig. Antingen positivt eller negativt, men det är alltid typiskt. Typiskt att det ska hända just mig, men jag tror jag gillar det. Det är ju på sitt sätt och vis ganska förutsägande ...


Kommentarer
Postat av: smoothies

Hej! Vad kul att du hittade till min blogg =) och tack för din kommentar, jag har svarat lite mer på den där.



Vad snygg blogg du har, älskar färgerna och bilden på headern är fantastisk!



Ja visst är det spännande när det händer en vissa konstiga saker hela tiden... Själv brukar jag jämt lyckas träffa spännande tanter som tycker om att prata. Hur gulligt som helst :)



Men trist att du inte fick se slutet. Kanske går det att ta reda på vem som vann ändå?



Ha det gott :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback