R.I.P Michael Jackson

Visst känns det lite konstigt att Michael Jackson inte lever längre? Fastän jag inte var ett riktigt fan av honom (även om jag tycker om hans låtar), så känns det på något sätt ... Konstigt, var ordet. Han kommer självklart leva vidare i musiken, som kommer vara för evigt. Den lär inte glömmas bort på mycket länge, om någonsin ... Han var störst helt enkelt, mannen som var vuxen som liten och barnslig som stor. Sorgligt att han blev så misstolkad som pedofil, när han i själva verket älskade barn och gjorde allt för att få vara som en av dem. Jag kommer ihåg första gången jag såg videon av Thriller, det var i skolan i mellanstadiet, och tyckte den var jätteläskig. Skulle kunna nämna många favoriter av hans låtar, men vissa är i alla fall Man in the mirror, Bad, You are not alone, Leave me alone, Black and white och Billie Jean. Nu gjorde jag ju det i alla fall ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback