Förtvivrrlad

Jag drömde om tanten i Drag me to hell inatt, och då har jag bara sett trailern till filmen. Jag är väldigt förvånad över att min mamma har sagt att hon vill se den filmen. Hon som aldrig förut tyckt om skräck, och absolut inte på bio. Bara för den sakens skull vill jag gå och se den med henne, för att höra hur mycket hon kommer att skrika, haha. Antichrist kommer jag dock inte kunna få med varken henne eller någon annan som jag känner, på. Eller jo, en person, en "filmare" som jag kallar mina likar. Men sedan dess jag träffade denne har jag själv undrat om jag verkligen skulle klara av att se den, om jag har styrkan ... Känt mig så på senaste tiden mentalt svag, och inte velat och tyckt mig känna mig sämre av att bara fundera över om jag ska se den eller inte. Jag lämnar det dithän så länge ... 

Förtvivrrlad = Förvirrad + förtvivlad (ett ord jag kom på nyss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback