Studentdagar

Det är full rulle för mig dessa dagar. I onsdags sprang min brorsa ut från Blackeberg, och vi stod några och väntade på honom inklusive ett par kompisar till honom.

  

Är han inte sig lik ?                                 Jag och brorsan
  

Vi åt en massa mat, smörgåstårta som jag hörde en kompis till brorsan säga var stört god ;) pastasallad, lax och potatis och paj. Och två tårtor, en hade pappa bakat helt själv och den andra köpte vi på ett bageri i form av en studentmössa. 
                                                                     Mamma är lik sin mamma
    

Pappa och hans gulliga S                     Min farfar och morfar, goa och glada  
   

Och så småkusinerna
 

Igår sprang min kusin ut från Riddarfjärdens gymnasium. 
                                          
    

Lika mycket folk om inte mer än på Blackeberg, men visst har de haft snygg utsikt under deras gymnasietid?
  

Glada väntar de på att få åka iväg till sergelfontänten :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback