Dansant kväll

Man blir alltid så glad av att se Dirty Dancing. Får alltid lust att dansa dirty själv och vara het, och kyssas .... Mmm, så galet! Så härligt, men det är bara jag och M, vi kan liksom inte göra så mycket åt det. Skulle hellre ha en manlig M i närheten. Eller att vi bara för en galen sekund kunde omvändas, haha. Gladast blev jag när Magnus gick vidare till final tidigare ikväll i alla fall. Han, och framförallt Annica förtjänar det verkligen. Jag har sagt det förut, och jag kommer säga det igen om en vecka ;) Jag sms:ade både mamma och pappa att de skulle ringa på honom åt mig där hemma, själv gav jag honom ett sms och fick 50 kronor rabatt på let's dance cd:n och halva priset på valfritt snycke på ur och penn på köpet. Undrar om det funkar att använda varje tillbakasvar på samma vara så att det till slut blir gratis ..? Nej, nu ska jag ta och dansa mig i säng.


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Åh vilken svår fråga... allt beror ju på personen ifråga, vad Den tror på.

Jag kan kontra det med att fråga dig ifall katter är busiga. skrattar

Okej det var nog en dålig jämnförelse, men ändå :)



Mitt svar till dig är, Ja självklart!!



Det finns mycket som man kan bli hjälpt med via distans.

Så länge man är öppen för det och själv vill :)



Kram Elisabet



pssst, Hur söt kisse som helst!!

akta blommorna i fönstret bara :D hahaha ser ut att vara ett litet vildfrö det där...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback