Veckans, kanske månadens, roligaste

Roligaste veckans händelse var när vi alla satt runt ett bord och fikade igår, och F hade tagit sig en banan. M ville så gärna ha den så hon försökte hela tiden ta den ifrån honom, men det lyckades inte så bra. Inte heller meningarna som flög omkring oss gjorde det, då det blev väldigt komiskt ju "allvarligare" och mer menat det blev. Haha, jag skrattar fortfarande av det nu när vi, jag och M, påminde oss och talade om det.

M: Kan inte jag få din banan, F?
F: Den är alldeles för stor för dig, M. Du måste ha nåt mindre.
M: Hur vet du det?
Jag: Det finns ju sådana där små bananer på ica.
M: Men de större bananerna har mer smak.
F: Jaja, M. De stora "bananerna" har mer smak än dom små.


Haha, att varken jag eller M kommer ihåg mer av det beror på att vi skrattade mest efter nästan allt det någon av oss sade, utan att egentligen fatta vad vi pratade om men som vi ändå gjorde - därav skratt. Som sagt, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback