Den blå lagunen

Idag åkte vi några stycken till Blå lagunen, en perfekt söndagsutflykt när det är sol. Tanken var att vi skulle försöka bada, men när vi var framme var det lite kallt. Och jag som dessutom inte känt mig så bra de senaste dagarna hade inte för avsikt att hoppa i. Av grupptrycket och för att kunna sola, satte jag dock på mig bikini under någorlunda varma kläder ifall jag verkligen skulle få för mig till det. Fint var det i alla fall, alldeles blått, nästan grönt vatten. 


 Något ligger och lurar i det blå ...

   

Haha, jag kryper på marken för att få till ...                                                                             
  

... den här bilden.


Gänget


Lite äkta glädje! (se mina smilrynkor kring ögonen :)


Me and M, som alltid tillsammans porträttfotograferandes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback