Föräldrarna caught in action på arbetstid

Hur komiskt är det inte ... Jag pratade nyss med min pappa som ringde till min mobil, vi håller som bäst på att prata om hur jag ska ta körkortet och vad man borde köpa till brorsan till studenten när det ringer i fasta telefonen hemma och ser att det är mamma. Jag säger att det ringer och lägger av pappas samtal, och svarar mamma. Efter en halv minut med henne som undrade vad jag gjorde (då jag sade att jag pratade med pappa) ringer det i hennes mobil eftersom hon ringer från sin jobbtelefon, och hon säger till mig att det är pappa och att hon ringer upp senare. Caught in action, med andra ord (skvaller, skvaller). Men jag har lärt mig! Roligt dock ...

Kommentarer
Postat av: Fattybom

Haha ja, saker sprids fort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback