Att bli djup är att bara tänka lite mer

En viktig sak som skiljer mig och M åt, vilket jag tycker är lite konstigt, är att vi inte är lika djupa av oss. Det kom vi fram till igår när vi kollade på film och svullade hela kvällen. While she was out, höll vi båda med om att den inte var så bra och vi hade ganska kul åt att det hände sådant som vi sade skulle hända, som om den vore en parodi på sig själv. The night listener däremot var bättre, den fick en att tänka till lite då det var en pyskologisk thriller. Men M störde sig på att hon inte fick något slut och att filmen lämnade fler frågor än svar, haha. Kanske det, men jag tycker om filmer som man får tänka och tolka lite själv om. Jag kan hålla med om att man ville veta vem pojken var på videofilmen, annars tyckte jag att man fick alla svar. Det skulle vara intressant att diskutera det med någon som orkar tänka lite mer :) inget personligt ont mot M. Så finns det någon som sett den är det bara att komma med sin åsikt! Den handlar om en radiopratare, Robin Williams som Gabriel Noone, som läser ett inskickat manuskript om en pojkes liv som nu är döende. Han tar kontakt med pojken och hans adoptivmor och börjar snart inse att det är något konstigt med allting. Han reser för att leta upp dem, vilket kommer visa sig att inte vara det lättaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback