I'm starting to think I was wrong

Fastän så mycket tid och en hel musikvideo senare, har jag fortfarande låten på hjärnan. I'm starting to think I was wrong ... Det är en bra låt, jag gillar den jättemycket. Tycker också om hans låt Shy girls, man kan lyssna på dem på Jacob Felländers sida på myspace. Helt klart värda att lyssnas på, och inte bara höra dem. Första gången jag hörde den tänkte jag att den var tråkig, knepig och inte helt melodiös. Men nu tycker jag precis tvärtom; den är rikt nyanserad, berättar någonting och har en egen unik touch som man inte brukar höra ofta. Så yes, den låten får man ändrad uppfattning om och ju mer man hör den desto bättre blir den - och det definierar en bra låt.  Som om den hade ett eget liv och att den vore sig själv ett bevis på sin existens, får den en att tro på orden och snarare fråga sig själv hur rätt man har i sina första tankar ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback