Saknar något så vardagligt som sms

Jag saknar att få sms som säger hej allihopa, vi samlas i klassrummet klockan 10.30 när klockan är 10.30 :) Shit, vilken fart vi fick då, upp ur sängen för att slänga på sig kläderna man hade närmast till hands. Inte ens det, jag var mer mån om att få på mig smink än kläder, och äntrade klassrummet med halvt uppknutna flätor som jag hade sovit i och med tunnaste linne och kjol. Kunde lika gärna ha kommit i bara trosorna, smink är verkligen prioritet nummer ett. Lite tyvärr! F hade ju till o med sagt att jag var söt osminkad, men ändå. Nej, det är naket för mig att vara utan smink. Precis som med mina texter som K uttryckte sig om är för mig mer naket att visa, än att klä av mig kläderna inför någon. Sant - man ger inte bort en del av sitt hjärta till vem som helst - men när man gör det ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback