Premiärdagen

Om en kvart åker vi in till Visby. Har satt på mig lite kläder och parfym, och satt upp håret i en cowboy svans. Vår, eller kanske min och är antagligen ensam om det nu också, dresskod är svartvitt med en färgklick. Min färgklick shoppade jag i förra veckan, en lång kedja med pärlor i svart, rosa, turkost och vitt som är magnetiserade och som går att använda som både armband eller halsband om man vill. Jag har inte kommit på hur jag ska använda den än, blir väl att utforska användningen av den i bilen in och gissar på att en viss F kommer pilla väldigt mycket. Det verkar komma en del nu till vår premiär i alla fall, så det blir kul. Men Jacob själv har tydligen fått förhinder, synd det men går inte att göra något åt. Senare blir det middag, och klassmys. Förhoppningsvis blir det väl ganska sent ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback