Bildbevis på mitt årets första bad

När vi satt och chillade blev det varmt igen, och jag prövade att klä av mig vilket resulterade i årets första dopp. Havsbad blev det inte, eftersom den blå lagunen är mer som en sjö. Fel av mig, för att vara rätt är det ett kalkbrott som ligger precis invid Bäste träsk, vilket som det låter är ett träsk. Men ordet träsk är gutniska för det svenska som är insjö. Det kunde inte ha varit många grader, men det slutade i alla fall med ett bad som kan visas som ett bildspel, haha.


Prövande steg ut i det kalla vattnet
 
  
 Okej, jag var lite feg ...


En gång till
 
 
 

 
  
 
Det var riktigt kallt, men jag gjorde det i alla fall. Då kunde jag lungt ta en vända till när jag hade vant mig vid kylan, och det var trots allt inte så kallt när man väl hade gjort det.


 
  
 
Så kalla mig ingen badkruka! Fick dock höra att det inte gäller som ett bad utan att doppa håret. Det var bara att gå ut igen och ta min blåa oskuld ...


   

   
 

Fläckfri, hela jag fick mig ett bad - och gav dem andra deras upplevelse för dagen.
 

Utan bad, inget ombyte. Krångligt är det ... Haha, jag bjuder på den där minen!
 

Min upp och ned vända bild som jag tog när jag som bäst höll på att byta om, då de andra trodde att jag fotade något annat ;) när jag råkade slänga en blick ut mellan benen på mig. De andra bilderna har M tagit, tack för det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback