Vår sista kväll tillsammans

Fastän klockan är över ett på natten sitter jag här. Det är sista natten här i Fårösund nu, imorgon (eller idag egentligen) kommer min pappa och hämtar mig här med bilen. Träffade M:s syster för första gången idag när hennes familj var här, de är väldigt lika varann som syskon. Ikväll åt vi vår sista middag tillsammans och såg Robinsson och Eurovision son contest, därav denna sena tid. Vi hejade på England och Island, men Norgepojken var ju så söt att man inte kunde låta bli att hoppas på honom. Vi jublade över hans överlägsna vinst trots Sveriges, lika dåliga som han var bra, poängställning. VI prövade även på och är inte längre oskuld till att mata någon med en jordgubbe doppad i smält marabou choklad. Så nu kan vi det, tänk om F hade sett oss .. han skulle bara veta vad vi mer gjorde. (Försökte nå med tungan ned mot brösten ;) Vi bytte tidigare på kvällen presenter med varandra, och det visades att vi hade precis samma idé till varandra. Funna bilder på varandra ihopsatta som en tavla till mig, och hon fick mitt allra första försök till scrapbooking. Haha, vi tänker verkligen likasinnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback